Portugisisk – Dansk Café

ptdk_cafe

Pretende melhorar a pronúncia? Aumentar vocabulário? …ou conhecer novas pessoas enquanto bebe um café ou chá? Esta é a oportunidade perfeita! Poderá fazê-lo participando de forma totalmente GRATUITA neste intercâmbio linguístico e cultural. Esta é a ocasião ideal para praticar dinamarquês junto da comunidade dinamarquesa e ao mesmo tempo ajudar aqueles que pretendem aprender e/ou melhorar o português.

Participação gratuita, inscrição para: portugisiskforeningdk@gmail.com

Local:*
O local pode ser alterado de última hora, pelo que recomendamos que sigam a nossa página de eventos no Facebook para se manterem actualizados sobre o local destes eventos, bem como outros eventos e actividades desenvolvidas pela Associação.

* Local e horário, sujeitos a confirmação

Vil du forbedre accenten? Øge ordforrådet? Eller lære nye mennesker at kende mens du drikker en kop kaffe eller te? Her får du en enestående mulighed! Du kan tilmelde dig gratis til dette ”sprogudvekslings- cafe”. Her får du en oplagt mulighed for at øve dit portugisisk i samtale med portugisere, og samtidig hjælpe dem med at lære dansk.

Gratis tilmelding til: portugisiskforeningdk@gmail.com

Local:*
Stedet kan ændres i sidste øjeblik, så vi anbefaler, at I følger vores side på Facebook for at holde jer opdateret om stedet for disse begivenheder samt andre begivenheder og aktiviteter udviklet af foreningen.

* Placering og tid, med forbehold for bekræftelse

Arrangeret af Portugisisk Forening i Danmark

PTDKcafe_img_geral